[Pardus-kullanicilari] Kurulum

Göktuğ Korkmaz masterlin.animetr at gmail.com
16 Mayıs 2010 Paz 01:48:36 EEST

16 May 2010 Pazar günü (saat 01:43:01) Zafer OSMANOGLU şunları yazmıştı:
>  Arkadaşım teşekkür ederim dediğin gibi yaptım ve pardusu kurdum ancak ne
> yaptımsa ekran kartını tanıtamadım (ATI MOBİLİTY RADEON  HD 5156)
> dolayısıyla sadece güvenli kipte açabiliyorum pardusu depodan atinin bütün
> sürücülerini kurdum ama nafile, anlaşılan o ki yeni sürücüler çıkana kadar
> pardusu kullanma şansım yok ne acıdırki windowsa talim etmek zorundayım.
> Ayrıca kaslosuz olarak internete giremiyorum onuda tanımıyor. (ATHEROS AR
> 9285)
Ekran yöneticisinden aygıtlara girip fglrx sürücüsünü seçtiniz mi? Bir de
radeon sürücüsünü deneyin (radeonhd değil, radeon) Ben şu an radeon sürücüsü
kullanıyorum. fglrx'e oranla daha adam gibi bir sürücü. Sadece oyunlarda sorun
çıkartıyor
--
Göktuğ Korkmaz
masterlin.animetr at gmail.com