[Pardus-kullanicilari] "Masaustunu Goster" Panel'den Silindi

Adil ALPMAN adil at alpman.net
15 Mayıs 2010 Cmt 18:44:48 EEST

Merhaba Anil Bey;

plasma-applet-showdesktop.desktop yerinde yok ama user-desktop.png yi
yerinde buldum bu arada ben sizin onerilerinize gore sistemde ikon
aranirken o soru isaretinin yerine ilk sistem kurlumunda olan ikon geri
geliverdi ki o ikon ontanimli olarak ilk sistem kurulumunda
/usr/share/icons/milky/128x128/places/user-desktop.png olarak geliyor...

Bir de sey takildi aklima, o ikon orda oldugu halde yerinde gorunmeseydi
o zaman ne yapacaktik?

Pekala bu baslat menusunun yanindaki panele ekledigimiz kisayollarin
ikonlarini kendi istegimize gore ayarlamanin bir yolu yok mu acaba
windowstaki gibi?

Cok sorduysam ozur dilerim... :$

Bu arada yardiminiz icin cok cok tesekkurler...

Adil ALPMAN