[Pardus-kullanicilari] Bluetooth obex sorunu.

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
13 Mayıs 2010 Per 00:37:43 EEST

Bende hiçbir şekilde telefonun içine girip, dosyalara bakamadım ne samsung
ile ne nokia ile. Bu sorun bence genel. Ben daha önce de denemiştim ama
fazla üzerinde durmamıştım. Çünkü dosya alıp göndermek sorunu olmadığı için
bu sorun beni pek ilgilendirmemişti[?] ama bazen de gerekiyor açıkçası[?].
Sanırım hata kaydı açmak gerekiyor.

İyi günler.