[Pardus-kullanicilari] mysql şifre sıfırlama

murat çakır joomla46 at gmail.com
12 Mayıs 2010 Çar 20:44:12 EEST

merhaba arkadaşlar pardus ta ne zaman localhost kurup çaluıştırmaya çalışsam
mysql i aşamıyorum oysaki ubuntuda aptitude ekranı geliyor ( sanırsam )
kuurarken şifre istiyor ve daha sonradan phpmyadminel erişmeye çalıştığımda
bi hata almıyorum ama pardusta bu olayı bi türlü çözemedim pardus wiki
sayfasında bu konu var ama o çözüm pardusu reboot ettikten sonra yeniden
şifreyi kanul etmiyor bu soruna çözüm bulursanız çok memnun olurum her zaman
derim dünyada tek olan mail grubumuza çok teşekkür ediyorum