[Pardus-kullanicilari] Bluetooth obex sorunu.

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
11 Mayıs 2010 Sal 11:03:28 EEST

Bluetooth ile telefonumun içindeki dosyalara göz atmak istediğimde
(Bluetooth yönetici ile Gözat düğmesi) kendi ev dizinim açılıyor.

Dolphin adres satırına obex:/ yazıyorum geçersiz protokol hatası alıyorum.

Konqueror'a aynısını yazıyorum, protokol desteklenmiyor diyor.

Deneyen varsa sizlerdeki durumu paylaşır mısınız? Sorun benim sistemimdeyse
eğer çözüm nasıl olabilir?

Cihazımın dosyaları arasında bluetooth ile gezinmek için başka yöntem bilen
var mı?

Eğer sorun genelse hata kaydı açayım...