[Pardus-kullanicilari] network-manager kablosuz ag parola girme

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
10 Mayıs 2010 Pzt 16:59:22 EEST

10 Mayıs 2010 16:46 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazdı:

> ben denedim sorunsuz çalışıyor. oluşturulan profil ağ yöneticisinde de
> görülebiliyor...

Teşekkürler, kablosuz ağdan yazıyorum şu an dediğiniz gibi şimdilik bu
şekilde sorunsuzca yeni bir ağ bağlantısı kurulabilir. Kısaca yazayım:

- Kablolu bağlantı kesilir.
- Ağ Yöneticisi kapatılır.
- Konsole açılır.
- network create komutu çalıştırılır.
- İşlem basamakları takip edilir, örneğin:

Select interface:
  [1] Ethernet
  [2] Wireless
Interface > 2

Select device:
  [1] AR242x 802.11abg Wireless PCI Express Adapter - Atheros Communications
Inc. (wlan0)
Device > 1

Select device mode:
  [1] Normal
  [2] Ad-Hoc
Device Mode > 1

  [1] hede1
  [2] hede2
  [3] hede3
  [4] hede4
  [5] hede5
  [6] Rescan
  [7] Enter SSID manually
ESSID > 1

Select authentication method:
  [1] No authentication
  [2] WEP
  [3] WEP ASCII
  [4] WPA Pre-shared Key
  [5] Dynamic WEP (802.1x)
Method > 4

Password > hfsdfsu904354nkhfkshkfs

Select IP assignment method:
  [1] Enter an IP address manually
  [2] Automatically obtain an IP address
Type > 2

Profile name > guzel-bir-isim

- Konsole kapatılır.
- Ağ Yöneticisi açılır.
- guzel-bir-isim aktifleştirilir
- Ağ Yöneticisi kapatılır.
- Mozilla Firefox açılır, internette gezilir
- Mutlu son :)