[Pardus-kullanicilari] network-manager kablosuz ag parola girme

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Mayıs 2010 Pzt 16:37:10 EEST

10 Mayıs 2010 16:21 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> Kablosuz ağ için parola girmeyi Ağ Yöneticisi üzerinden nasıl yapabilirim
> veya başka türlü nasıl yapabilirim?

şu an bir hata var ve ağ yöneticisinde parola girilemiyor. daha önceden bir
profil varsa o kullanılabiliyor.
hata kaydı vardı bu konuda ama şu an bakamadım tam olarak...

komut satırından "network create" komutuyla yönlendirmeleri takip ederek
profil oluşturduktan sonra,
"network <profil_adı> up" ile etkinleştirebilirsiniz...

p.s. sizin ileti spam klasörüne düştü, neden bilmiyorum, gmailin kafası
karıştı galiba...