[Pardus-kullanicilari] YNT: playonlinux-ie6'da cursor (imleç) sorunu

msen63 msen63 at ttmail.com
10 Mayıs 2010 Pzt 15:10:53 EEST

Maalesef bende çalışmıyor. Pardus 2009-1 üzerinde firefox ile e-okula girebiliyor ve bazı menüleri açabiliyorum ancak asıl işlem yapılacak olan sayfalar açılamıyor. Örneğin bir not giriş sayfasını açmak istediğimde "işleminiz devam ediyor. bekleyiniz" diyor ancak bir türlü açılmıyor...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA