[Pardus-kullanicilari] Askıya Al çalışmıyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Mayıs 2010 Pzt 13:28:00 EEST

Selam Arkadaslar,

Sorun sanirim bende de oldu. 2009.1'i bastan kurdum, tum guncellemeleri
yaptim. Kendim elle askiya al dedigimde sorun yok, ama laptop'un ekranini
kapatinca otomatik askiya alinmiyordu.

Sonradan baktim sistem ayarlarindaki guc ayar seceneklerinde elektrik takili
iken "performans" profili aktif halde oluyor, bu profilde de laptop ekrani
kapatilinca askiya alma secenegi secilmemis. Secince sorun kalmadi.

Emre