[Pardus-kullanicilari] playonlinux-ie6'da cursor (imleç) sorunu

msen63 msen63 at ttmail.com
9 Mayıs 2010 Paz 10:22:28 EEST

Merhaba, başka yaşayan var mıdır bilmiyorum ama, son güncellemelerden sonra playonlinux ile ie6 kullanamıyorum. Program normal çalışıyormuş gibi açılıyor ancak sayfadaki canlı alanların üzerine gelindiğinde imleç kayboluyor ve kullanılamaz oluyor. E-okulda işlem yapabilmek için başka alternatif olmadığından benim için acil bir sorundur, çözüm bulamazsam win'e girmek zorunda kalacağım. Öneri bekliyorum, iyi pazarlar...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA