[Pardus-kullanicilari] firefox ve thunderbird ingilizceye döndü düzeltemiyorum

savasi savasizmir at gmail.com
8 Mayıs 2010 Cmt 00:53:18 EEST

selam arkadaşlar
dün akşam sistem ayarlarında sistem yöneticisine girdiğimde sistem
dilinin afrikaans konsol klavye düzeninin de be latin olduğunu gördüm
bunu düzeltmek için ayarları türkçeye çevirdim... ama bir şey düzelmedi
bütün ayarlar aynı kaldı işin kötü tarafı bilgisayarı yeniden başlatınca
sistem ingilizceye dönmüştü. güncellemeden sonra benzer bir problem
yaşayan oldu mu bilmiyorum. şuan kde 4.43 e geçtim. dil problemini
çözmek için kdei10tr yeniden kurdum . her şey düzeldi ama mozilla
kökenli programlarda dil sorunu devam ediyor...
bu programları da kaldırıp tekrar kurdum ama dil türkçeye dönmedi...
yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.