[Pardus-kullanicilari] java 5

M.Reşat ABDÜSSELAM resatmehmet at gmail.com
3 Mayıs 2010 Pzt 22:14:10 EEST

Arkadaşlar java 5 yüklemem gerek bunları yaptım fakat olmadı
*1.* java.sun.com sitesinden javayı indirin.
*2.* Setup dosyasını çalıştırın,
*3.* "Ev dizini"nize kurun. /home/mehmet/java gibi
*4.* echo $PATH komutuyla PATH listesinden şu anki javaws nin bulunduğu
dizini çıkartın(kurulu olduğu yeri öğrenmek için "which javaws"
diyebilirsiniz.)
*5.* java dizinini PATH'a ekleyin, "export PATH=/home/mehmet/java/bin:$
PATH gibi(dikkat; /java içerinsinde ki bin dizinini ekleyin.)
*6.* PATH değişkenini değiştirdiğiniz konsoldan, tekrar programınızı
çalıştırmayı deneyin. Çünkü o konsoldan çıktığınızda ayarlarınız yok
olacaktır.

başka önerisi olan veya farklı bir yol , acaba bu yolu yanlış mı yaptım ? bu
çözüm kesin mi ? bende olmadı