[Pardus-kullanicilari] Yeni kurulum, /Home klasörü

tevfik tevfiksirin at gmail.com
3 Mayıs 2010 Pzt 17:47:04 EEST

"Hayır, diskimi kendim bölümlendireceğim." seçeneği ile kurulum
yapmıştım....
sizin bu mesajınızı görmeden öncede Kurulumu aynı cd ile tekrar
gerçekleştirdim,
hiç bir sorun yaşanmadan kuruldu ve sistem açıldı çalışmaya başladı,

Sorun Pardus'ta değilde notebook'un dvd okuyucusunda olduğuna tüm
kalbimle inanıyorum,
vaktinizi aldığım ve mesaj kalabalığı için affınıza sığınıyorum...

Sayın Muhammed ER, tüm pardus topluluğu adına size özellikle teşekkür
etmek isterim,
yardımlaşmanın bu kadar üst düzeyde ve hızlı olduğunu çok güzel zevk
ettirdiniz.

Sevgilerimle
tevfik

03.05.2010 17:09, Muhammed ER yazmış: