[Pardus-kullanicilari] Yeni kurulum, /Home klasörü

Muhammed ER er.muhammed at gmail.com
3 Mayıs 2010 Pzt 16:11:42 EEST

Düzeltme,

> X'i tekrar açtığında, yeni oluşturduğum kullanıcı ile sisteme giriş yapmak
> için hazır bekliyormuş, sanırım o yüzden konsol değilde X açılıyormuş.

Dediğim gibi, siz kurulum sırasında /home dizini için ayrı bir disk
oluşturmuşunuz gibi gözüküyor. onuda işletim sistemi /etc/mtab dosyasına
eklememiş (Eğer dediklerim doğruysa Pardus'te bug var. not: Aynı sorun
Pardus kullanıcılarından birindede oluşmuştu, onda sistem güncellemesi
sırasında olmuş)

Siz tekrar /home dizinini oluşturup yeni kullanıcıyıda yaptığınızda sorun
ortadan kalkmış oluyor doğal olarak.

Eğer tezimde haklıysam sistemin kullanmadığı bir disk bölümü olmalı
bilgisayarınızda;

ls /dev/sda* çıktısını göndermeniz mümkün mü?