[Pardus-kullanicilari] Elektrik Kablosu ve Video Sorunu

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
2 Mayıs 2010 Paz 17:53:51 EEST

ntv den görüntülü haber izlerken firefox ta pil göstergesi düşük güç haberi verdi ve hemen kabloyu taktım.amaaaa takar takmaz ekran karardı ve ses gelmeye devam etti.ne yaptımsa düzelmedi.ne zamanki kabloyu tekrar çıkardım düzeldi ama kabloyu takmam gerekiyordu taktım gene gitti.böyle birkaç defa denedikten sonra görüntüsüz dinlemeye devam ettim.birazdan tekrar kabloyu çıkardım ama bu sefer görüntü geri gelmedi (ses gelmeye devam ediyordu)haber bitti ekranın  siyahlığı düzelmedi.bilgisayarı tekrar başlatmak zorunda kaldım.yeri gelmişken bu firefox un canlı yayın izleyememe sıkıntısı da ne zaman çözülecek acaba onu da sorayım.en güncellenmiş şekliyle Pardus 2009.1 uluslararası sürümü kullanıyorum.kolay gelsin.