[Pardus-kullanicilari] gphoto2-libgphoto2-gtkam kurulum sorunları

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
1 Mayıs 2010 Cmt 14:23:45 EEST

Merhaba,

Sat, 1 May 2010 14:00:07 +0300, Diner Yilmaz <dineryilmaz at gmail.com> :

> gphoto2-libgphoto2-gtkam ve bağımlılıkları ile bu programları kurmaya
> çalışıyorum 2 gündür ama o kadar dallandı budaklandı ki artık kafam
> feci karıştı kayboldum gittim içinde. daha önceden kuran-deneyen bir
> arkadaş var ise yardımcı olabilir mi? adım adım nasıl kurabiliriz
> anlatabilir misiniz? web sitesi www.gphoto2.org
> en son denemem de autoreconfig ile ilgili sorunlar çıktı.
> autoconfig.ce gibi birşeyler kullanın dedi reconfigi desteklemedi.
Pardus kurulumu ile beraber libgphoto2 geliyor zaten, neden sitesinden
indirip kurmaya çalışıyorsunuz?

Sisteminizde yüklü olarak Digikam da geliyor olmalı (yüklü değilse
paket yöneticisinden kurabilirsiniz) fotoğraf makinası kullanımınız
için.

Özel olarak gtkam'a gereksiniminiz yoksa, Digikam kullanmayı deneyin.

                   Doruk