[Pardus-kullanicilari] bana kim yardım edecek

ali at pardus.org.tr ali at pardus.org.tr
19 Mar 2010 Cum 18:53:41 EET

Konu ile ilgili kayıt başlığı "vimicro webcam den bir türlü görüntü
alamadım" galiba. Başlığın doğru olduğu var sayımı ile Onur Bey
aşağıdaki soruya cevap bekliyor olabilir (belki cevap iletilmiştir ancak
listede kaydını ben bulamadım). Eğer başlık tahminimi doğru ise ilgili
başlığa cevap ile devam edersek takip kolaylaşabilir.
İyi çalışmalar