[Pardus-kullanicilari] wifi bağlantı

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
30 Haz 2010 Çar 21:35:14 EEST

İzinler başlamış olabilir, kurumsal 2 ye yoğunlaşılmış olabilir.
Ama 2009.2 den bende hiç memnun değilim.
Masa üstümde openoffice artık iyice çileden çıktı, bir yazıyı kaydetmek,
farklı kaydetmek dakikalar alıyor, sunuda bir metin çerçevesini kaydırmak
ölüm, cd sürücüm diğer işletim sistemlerinde tıkır tıkır çalışırken
(kurumsal2 alfa, ubuntu vs vs) 2009.2 hiç bir cd vdv açamıyorum, ikide bir
plasma çöküyor, boncuk tıklama ile başlamıyor sadece konsoldan açabiliyorum,
amule her seferinde tüm ayarları sıfırlamış olarak açılıyor.
Taşınabilir pc de ramla askıya al çalışmıyor bilgisayar bakıyorum
kilitlenmiş, firefox inanılmaz yavaşladı, netbook masaüstü seçeneğine
aldığımda makine kilitleniyor tekrar başlatmam gerekiyor
Aklıma gelenler bunlar..
Birde 2009.2 de neden bu kadar çok uygulama var ki?
Eminim daha öncede tartışıldı ama bir sonca varılmadı diye hatırlıyorum..
kolay gelsin..