[Pardus-kullanicilari] FW: bilgisayarımdan ses geliyor

ümit kara recakara61 at hotmail.com
30 Haz 2010 Çar 17:05:42 EEST

Söylediğinizi yaptım( çıkarıp takma vs.). Ama ses hala geliyor. Tek ram'im var. Ram için takılacak üç farklı yer vardı yerini de değiştirdim ama olmadı. Şimdi ram'siz bilgisayar çalışır mı çalıştığına göre ben bu oksidasyonu mu tam gideremedim acaba ? Ses geldiğine göre ömrü mü bitmiş acaba? Teşekkürler.