[Pardus-kullanicilari] KDE SORUNU (sayılır)

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
30 Haz 2010 Çar 12:25:27 EEST

Ertuğrul Bey'e selam,
Sorunumu anlatmak üzere yazdığım elmeğimdeki "ak düşmüş" ibaresiyle başlayan dizeleri; hürmeten/lütfen uyağı hoşuma gittiği için, nerden aklıma geldiyse, sorunlar yumağındaki monotonluğa ufak bir fiske vurmak amacıyla ekledim.  Zaten bilgisayar kullanmaya başladığım 1987'den önceki yılları yaşanmamış saydığım için henüz 23 yaşındayım.
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle...
Kolay gelsin.
Hasan BEktaş