[Pardus-kullanicilari] Fatih AŞICI bey sabırla sizi bekliyorum

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
30 Haz 2010 Çar 00:05:32 EEST

Zafer Bey'e merhaba,

Pardus kurduktan sonra (ancak güvenli kip modunda kurabilmiştim) oluşan ekran sorunumu Fatih Bey'in önerdiği; altta belirttiğim linki kurarak ( tabii pardus üzerinden bağlantığım internet aracılığı ile) halletmiştim. Üstelik  radeon sürücüsünü seçmem de gerekmedi (zaten nasıl seçildiğini de bilmiyordum.)

Hani ben bu işlerden pek bir şey anlamam ama "eşekten düşenin halini eşekten düşen anlar" diyerek bu bilgiyi aktarayım dedim.

Kolay gelsin.

Hasan Bektaş

http://cekirdek.pardus.org.tr/~fatih/packages/2009/xorg-video-radeon-6.13.0-19.pisi