[Pardus-kullanicilari] NUM LOCK ve PANEL

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
28 Haz 2010 Pzt 04:16:33 EEST

Merhaba,

1-Bilgisayarı  pardusta açıtığım zaman klavyemin "num lock" bölümü aktif olmuyor. Bunun  çözümü yok mudur?

2-Ekranımın üstündeki paneli öğrenmeye çalışırken ne yaptım bilmiyorum ama firefox'ta farklı sayfalar arasında dolaşırken sayfalar arasında geçiş ypamak istediğimde faremi paneldeki firefox üzerine getirdiğimde sayfalar küçük görünümlü olarak karşıma geliyordu. Ama artık gelemiyor. Eski haline dönüştürmek için pardus'u silip yeniden yüklemeyi düşündüm ancak yarım aklımla güç bela kurabildiğim sistemi tekrar kurarken arıza yapıp windows'u yok etmekten korkuyorum. Ne yapmam gerekiyor ?

Sağlıklı uzun ömür dileklerimle

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop