[Pardus-kullanicilari] usb ye pardus kurulumu

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
25 Haz 2010 Cum 07:59:24 EEST

Pardus LVM destekli olsaydı dediğinizi yapmak mümkün olabilirdi. İnşallah 2011
sürümünde LVM, SoftRAID ve LUKS desteğini görebiliriz. Pardus kurulumunda en
büyük eksiklerden birisi. Özellikle LVM desteği kesinlikle gelmeli. Ayrıca
kurulum sırasında diğer dağıtımlarda olduğu gibi belli dizinleri ayrı bir
bölüm oluşturarak bağlama özelliğinin de gelmesi gerekiyor. İnşallah yaparlar.

İyi çalışmalar.

Hasan Alp İNAN
http://trlinux.org

25 Haziran 2010 Cuma günü (saat 00:43:52) Osman KARAGÖZ şunları yazmıştı: