[Pardus-kullanicilari] açılış sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Haz 2010 Per 09:33:17 EEST

24 Haziran 2010 08:34 tarihinde zubeyir cebeci <zubeyircebeci at gmail.com>yazdı:

> evet doğru disk alanı dolmuş ancak verdiğiniz komutla pisiden program
> kaldıramadım program sonlandırıldı diye bi alan geliyor.nasıl düzeltebilirim
> başka öneriniz var mı

"sudo pisi dc" komutuyla program kaldırılmaz. yanlış anlamışsınız.
bilgisayarınıza kurduğunuz programların kurulum dosyalarını
önbellekte tutuluyorsa temizler. bu önbellek de "/var/cache/pisi/packages"
dizinidir.

eğer önbellek kullanmıyorsanız diskte yer açmak için program
kaldırabileceğiniz gibi dosya da silebilirsiniz.

program kaldırmak için: sudo pisi rm program_adı

dosya silmek için: rm dosya_adı

login ekranında kullanıcınız ile giriş yaparsanız ls (küçük L ve s)
komutuyla dosyaları görebilirsiniz...