[Pardus-kullanicilari] Pardus'u öven bir köşe yazısı.

derinturk kartaloglu derinalemak at hotmail.com
23 Haz 2010 Çar 22:23:51 EEST

sevgili kardeşim,,yazdığımız yazıda türkçe haricinde bir kelime geçmiyor."biraz almanca bilirim"biz milli bir işletim sisteminden bahsediyoruz.açık kaynak kodlu. herkesin içersinde çalışma yapacağı bir sistem, adı üstünde açık kaynak kodludur.pardus'da linux çekirdeği üzerinde çalışan bir işletim sistemidir.çalışma' yı takdir etmekle beraber,yeterli görmediğimi daha ilersinin olmasını vurguladım.bu benim fikrim.bunda ısrarlıyım.saygılar.derinalem..