[Pardus-kullanicilari] Pardus'u öven bir köşe yazısı.

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
23 Haz 2010 Çar 21:28:15 EEST

2010/6/23 huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>:
> veya belli bir yere kadar geliştirilip mimarisi hazır bir linux
> dağıtımını alıp (debian tabanlı) ufak farklılıklar ve birkaç değişik
> uygulama ve yazılım ekleyerek yine açık kaynak kodlu olarak Ubuntu veya
> Knoppix gibi karşınıza gelir.İşte sizin taklit

Hüseyin bey,

Yazdıklarınızın geneline katılsam da bu alıntıladığım kısmına katılamayacağım.

Ubuntu'nun taklit olarak değerlendirilmesini adil bulmuyorum. Bugün
Ubuntu'nun yaptığı atılımı birkaç senecik açık kaynak geçmişimde başka
bir dağıtımın yaptığını görmedim, öncesinde de yapıldığını duymadım.
Siz karşınızdaki insana yapılan iyi bir şeyin yenisini yapmak yerine
üzerine devam edilmesi gerektiğini anlatırken Ubuntu'nun Debian
üzerine devam etmesini eleştirmek çok uygun değil gibime geldi.

Tabii burada başka bir konuda yazdığınız uzun bir yazıda, bu konuya
değinen bir cümlenizin bu konudaki bütün fikirlerinizi kapsamadığı
aşikâr. Konu ile ilgili fikirlerinize daha ayrıntılı vakıf olmadan
eleştirmek doğru olmaz. Bu yüzden uzun uzun yazmayacağım. Yalnızca
kullandığım işletim sisteminin taklit olarak nitelendirilmesi hoşuma
gitmedi ve belirtmek istedim.

Kolay gelsin.

--
Hüsrev Özayman