[Pardus-kullanicilari] http://beta.eset.com/linux

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
23 Haz 2010 Çar 20:46:40 EEST

Merhaba Ümüt Bey;

Linux dünyasına hoşgeldiniz :)

Ben Yenimahalle'de oturuyorum. Yenimahalle Belediyesi'ndeki göreviniz nedir
tam olarak? Ben harita mühendisiyim. CBS ve CAD programlarını yakından
bilirim. Ama şu anda Sistem Yöneticiliği yapıyorum. Haritacılıkla pek ilgim
kalmadı. Linux üzerinde Grass isimli açık kaynak bir CBS programı vardır.
Güzel bir programdır. Bunun gibi pek çok program var aslında. Kullandığınız
programları yazarsanız size Linux'taki karşılılarını verebiliriz.

Kolay gelsin..

Çarşamba 23 Haziran 2010 günü (saat 04:35:11) Ümüt DEMIR şunları yazmıştı: