[Pardus-kullanicilari] Pardus'u öven bir köşe yazısı.

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
23 Haz 2010 Çar 17:26:06 EEST

Selam,
tamam da mailinizin altında windows 7 kullanın diye neden yazar o zaman?
o kadar idealist cümleler ederseniz sizi BSD linux unix vs kullanır addedim.

hem kullanır hem de geliştirilmesine katkıda bulunur yani
dediğiniz gibi ister kabul edin ister etmeyin yani !!!

23 Haziran 2010 16:44 tarihinde derinturk kartaloglu <