[Pardus-kullanicilari] Driver yüklemek için komut

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
23 Haz 2010 Çar 09:55:59 EEST

Arkadaşlar Ati Mobility Radeon HD 5165 marka ekran kartım için şu ana kadar
buradan aldığım yardımlar neticesi hiç bir şekilde çalıştıramadım. Bende
sistemin çökmesini dahil bütün riskleri gözönüne alarak Atinin kendi
sayfasından indirdiğim dosyayı kurmaya karar verdim, nasıl kuracağım
hakkında bana bana yardımcı olabilirmisiniz. En azından bunuda deneyerek
sonucunu buradan sizilerle paylaşabilirim. Driverin adresi
http://support.amd.com/us/gpudownload/linux/Pages/radeon_linux.aspx
Eekran kartımın modeli
ATİ MOBİLİTY RADEON HD 5165
RAM
4Gb. DDR 3 1067 Mhz.
İşlemci
İntel Core İ5 M430 2.27 Ghz.
Harddisk
Sata 300 Gb.

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
TÜBİTAK Tarafından yazılan PARDUS İşletim Sistemini Kullanın Hem Cebiniz Hem
Gönlünüz Rahat Olsun...
MSN Yerine SKYPE kullanın sorununuz kalmasın.