[Pardus-kullanicilari] Vekil sunucu ayarları

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
22 Haz 2010 Sal 14:15:20 EEST

Microsof outlookta İzmir Mali Müşavirler Odası hesabımı ekledim.  İlgili ayarları alıp usb bellekte kurulu olan pardus 2009 Thunderbird programında uyguladım. Bağlantı olmadı. Bağlantı ayarlarında vekil sunucu değerlerini girdim yine olmadı.

Windows altında herhangi bir vekil sunucu ayarı var mı? Outlook doğrudan bağlanabiliyor mu? Hesabınızın POP3 veya IMAP olduğunu varsayıyorum doğru değil mi? Eğer Microsoft'un Exchange mail sistemi ise o zaman çalışmayabilir.

Windows altında vekil sunucu var. Outlook doğrudan bağlanıyor. Mali müşavirler odası Hesabı POP3.

 Firefoxta girdiğim vekil sunucu ayarları ile paket yöneticisinde girdiğim vekil ayarları biraz farklı. Firefoxta 10.1.1.1 port 8080 olarak girilen değerler paket yöneticisinde Kullanıcıadı:şifre at 10.1.1.1<mailto:ifre at 10.1.1.1> port 8080 şeklinde giriliyor. Thunderbird için ikisini de denedim olumsuz sonuç aldım.  Başka nasıl denemeliyim ya da hata kaydımı açılmalıdır?

Thunderbird de bildigim kadarı ile Firefox'un vekil sunucu ayarları gibi çalışacaktır, sonucta aynı taban üstünde çalışıyorlar. Bu vekil sunucu kullanıcı adı ve şifresi istiyor mu Firefox'ta gezmeye çalıştığınızda?

Evet kullanıcı adı ve şifre istiyor.

Hata kaydı ile ilgili bir durum olduğunu zannetmiyorum.

Aynı bilgisayar, aynı ağda iken, windows'da bağlanabiliyor mu?  Windows'unuzda başka herhangi bir vekil sunucu istemcisi yüklü mü?  Yine Microsoft'un kontrol paneldeki ikonundan anlayabileceginiz daha alt seviyeli bir vekil sunucu programcığı da olabilir.

Aynı bilgisayar aynı ağda iken windowsta bağlanıyor. Başka vekil sunucu var mı bilmiyorum. Dos ortamında komut yardımı ile öğrenebilir miyim? Hangi komutla?

Windows'a thunderbird kurup deneyebilir misiniz?

Windowsta admin şifresi olmadan kurabilirim. Fakat kaldırırken geride izler bırakıyor. Şimdilik deneme şansım yok. Kurduğum zaman sorun oluyor.