[Pardus-kullanicilari] ClamTk sadece ev dizini mi kontrol ediyor?

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
22 Haz 2010 Sal 05:09:38 EEST

Coşkun Bey merhaba,
ClamTK kullanmayalı bayağı oldu. Ancak hatırladığım kadarıyla komut, bazı
parametreler alıyordu. O zamanlar şu şekildeydi:
Dizin belirtmediğiniz zaman, ev dizinini tarıyordu. clamtk komutunun ardından,
dizinin tam yolunu yazmanız gerekiyor. Tam sistem taraması içinse "clamtk /"
şeklinde komut veriyordum. Ancak tam sistem taramasını root olarak yapın.
Bu komutlar değişti mi, bilmiyorum. Ancak --help parametresinde hepsinin
açıklamasını bulabilirsiniz.
Kolay gelsin.

Pazartesi 21 Haziran 2010 günü (saat 17:08:17) Coskun AKTAS şunları yazmıştı: