[Pardus-kullanicilari] Amarok ve JuK çöküyor...

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
22 Haz 2010 Sal 01:12:46 EEST

2010/6/22 Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca>

> David Bey,
>
> Sadece libXi diye bir kitaplık var kurulu olarak. Bunu kaldırıp yeniden mi
kurmalı?

Pardus'ta bu kutuphane xine-lib diye geciyor. Bunu da

sudo pisi  it  xine-lib  --reinstall

komutuyla kurabilirsiniz. Ama bence kutuphanelere dokunmayin. Baska bir
kullanici acip onunla bir deneyin, orada da gocuyor mu gocmuyor mu diye.

Bir de Clementine diye bir muzik calar'i takip ediyorum, ilginc gozukuyor,
bir de onu derleyip kurmayi deneyebilirsiniz:

sudo pisi  it  -c  system.devel

sudo pisi bi
https://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/mnurolcay/2009/multimedia/sound/clementine/pspec.xml

Bu islem biraz zaman alabilir, 10 15 dakka kadar. Sonra islem bittiginde
ayni dizin icinde  clementine-0.3-1.pisi  diye bir dosya olusacak, bunu
ustune tiklayarak kurup deneyebilirsiniz.

--
Emre