[Pardus-kullanicilari] Avea modem

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
21 Haz 2010 Pzt 20:19:28 EEST

Arkadaşlar AVEA dan 1 adet TRABZONCEL modem aldım ancak wikide anlatılan
herşeyi yapmama rağmen bir türlü çalıştıramadım. Bunun üzerine Aveayı aradım
kendileri beni bu modemin tedarikçisi olan GARAJ MOBİLE isimli istanbulda
faaliyet gösteren bir firmaya yönlendirdiler. Firmayı arayarak konuyu izah
ettim fakat üretici firmanın bu modemin Linux sürücüsü yazmadığını söylemesi
üzerine tekrar Avea müşteri hizmetlerini aradım ve aldığım cevap gerçekten
takdire şayandı: SAYIN MÜŞTERİMİZ İŞLETİM SİSTEMİNİZİ DEĞİŞTİRİN.
Bu yazdıklarım modem alacaklara umarım bir yol göstereck niteliktedir.
--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
TÜBİTAK Tarafından yazılan PARDUS İşletim Sistemini Kullanın Hem Cebiniz Hem
Gönlünüz Rahat Olsun...
MSN Yerine SKYPE kullanın sorununuz kalmasın.