[Pardus-kullanicilari] Vekil sunucu ayarları

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
21 Haz 2010 Pzt 17:18:14 EEST

2010/6/21 Coskun AKTAS <CAKTAS at iaosb.org.tr>

>  Merhaba arkadaşlar
>
> Usb belleğe kurduğum pardus 2009 da paket yöneticisinden güncelleme
> yapabiliyorum. Firefox ile internete çıkabiliyorum. Bu iki programda da
> gerekli vekil sunucusu ayarlarını yaptım. Fakat yaWP programında şehir
> ekleyemiyorum. Thunderbird programında gmail hesabımı ve diğer hesaplarımı
> ekleyemiyorum. Acaba bunlar içinde vekil sunucu ayarları yapmak gerekiyor?

Thunderbird'un de kendi vekil sunucu ayarlari olabilir bir goz atin
isterseniz.

Bir de, gmail'a nasil ulasmaya calisiyorsunuz? IMAP, POP3 vs. ise bunlar
genelde HTTP proxy uzerinden erisilemezler. Belki IMAPS veya SMTP'nin
SSL/TLS portu ile calisan sunucularina erismeniz mumkun olabilir.

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78799

Ancak bunlar biraz vekil sunucunun yoneticisinin insafina kalmis seyler, ben
olsam bu portlari kapatmis olurdum  :)

--
Emre