[Pardus-kullanicilari] Lancelot problemi

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
21 Haz 2010 Pzt 11:59:30 EEST

Çağaçan bey ilgilendiğiniz için teşekkürler bu arada mail listesine de teessüflerimi iletmek istiyorum. Sizden başka cevap veren olmadı. Ancak sorunda bir yanlış anlaşılma var sanırım. Sorun 3 seçenekli menünün çıkıp çıkmaması değil. Panele sürüklediğiniz zaman (panelin her neresinde çıkıyorsa önemli değil) çıkan 3 seçenekli menüden lancelota tıklayarak panele yerleşmesini sağlamanız ve daha sonra panelde yerleşmiş bulunan lancelot simgesine tıklayarak sürüklediğiniz klasörün içeriğini görüp göremediğiniz benim için önemli. Çünkü eğer bir sorun yoksa panelin üstündeki lancelot simgesine tıkladığınız zaman sürüklediğiniz klasörün içeriğini görmelisiniz. Eğer hiçbirşey görünmüyorsa sorun aynı demektir. 2009.2 yükseltmesinden önce bende klasör içeriği görünüyordu ancak şimdi görünmüyor.