[Pardus-kullanicilari] Openoffice.org Türkçe denetimi yapmıyor..

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
20 Haz 2010 Paz 09:09:55 EEST

Doruk Bey,
Kurulu paketlerde kurulu olduğu görülüyor.
İngilizce ve Fransızca'yı da ben özel olarak kurmadım ama, onlar da orada ve işlevsel görünüyorlar.
Bir tek Türkçe işlem yapmıyor.
Daha önceki Pardus sürümünde sorunsuz işlem görüyordu.
Herhangi bir değişiklik yapmadım ben. Sadece 2009.2 güncellemesinden sonra böyle bir şey oluştu.
Teşekkürler, esenlikle.
Ömer Özen