[Pardus-kullanicilari] Ati

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
18 Haz 2010 Cum 22:47:38 EEST

> MacOS'un sahibi Apple, AMD'ye parayi basip surucusunu yazdirabiliyor,
> --
> Emre

Apple, Intel işlemciler kullanmaya başladıktan sonra tercihini açık
olarak NVIDIA' dan yana kullanıyor..

Burada yazılan mesajları gülümseyerek okuyorum. Çünkü ATI ile benzer
sorunları ben de çok yaşadım. Şu an 4 bilgisayarım var. Hepsi de
notebook. Ekran kartı olarak NVIDIA ve Intel grafik işlemcilerine
sahipler. Diğer donanım bileşenleri de Linux (Pardus) ile uyumlu. Bu
bilgisayarları alırken, özelliklerine dikkat ederek ve Pardus' ta
kullanacak şekilde aldım. Özellikle Pardus ile uyumsuz olabilecek
parçalara sahip olmamalarına dikkat ettim. Bu yüzden, Pardus' ta
neredeyse sorunsuz (Firefox' un Flash içeriklerinde emeklemesini
saymazsam) bir şekilde çalışıyorum.

Pardus ve Linux kullanıcılarının sorun yaşamaması için en mantıklı yol
yeni alacakları bilgisayarları linux ile uyumlu donanım aygıtlarına
sahip olarak seçmek. Bunun içinde  Pardus Wiki' de bulunan
donanım sayfasını Linux'a uyumlu donanımlar konunusunda zenginleştirmek..

Saygı ile..

E.Ersan SÜLÜN
MEB Eğitici Bilgisayar Formatörü