[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: akonadi

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
18 Haz 2010 Cum 14:49:57 EEST

Siz çok yaşayın emi :)
Sorunların ve çözümlerinin çoğunun aslında sanıldığından daha basit ve
yakında olduğu gerçeğini bir kez daha sayenizde gördüm.
Akonadi oracıkta duruyormuş evet.
Ancak akonadi uygulaması başlatılmadığı halde hata raporu da girilen Kmail
uygulaması başlatıldığında akonadi servisi başlıyor ve bahsetiğim sorun
devam ediyor.