[Pardus-kullanicilari] Unetbootin programı

zubeyir cebeci zubeyircebeci at gmail.com
18 Haz 2010 Cum 10:56:42 EEST

çoskun bey
ben çok uğraştım usb ile pardus kurmayı Unetbootin programı ile olmuyor wiki
deki yazılanları yapsanızda olmuyor error 21 gibi hata veriyor
açılışta.windowsta dd ile kurmaya kalktığınızda da komut ekranında hata
veriyor.sonuç olarak ben yapamadım olmadı.ancak pardus yüklü bilgisayarda
konsole yardımıyla yapılabilir.bence direk konsole yardımıyla
deneyin.çalışan cd ile pardusu çalıştırın konsole girin orada yönetici
parolası '' pardus'' bu şekilde yapabilirsiniz.pardus iso dosyasının olduğu
dizinde konsole çalıştırın ve dd if=Pardus_2009.1_RC.iso of=/dev/sdX bs=4M
komutunu girin /dev/sdX bs=4M deki X usb nin olduğu yer. genelde sdb1 oluyor
ama yine siz kontrol edin.