[Pardus-kullanicilari] Açılışta servislere sıralama vermek ?

Haşmet Olcay itechinn at gmail.com
17 Haz 2010 Per 11:47:20 EEST

Emre Bey

Yardımlarınız için çok teşekkür ederim, kolon hizalamasını ayarladıktan
sonra samba servisi aktif oldu ve sistem yeniden başlatıldığında sorunsuzca
oturum girişi yapabilmekteyim.

Ayrıca sayenizde pythonda kolon olayını da öğrenmiş oldum :) Php'de böyle
birşey olmayınca doğal olarak hataya düşürdü.

İlgi ve alakalarınıza tekrar tekrar teşekkür ederim.

Konu çözüme ulaştırılmıştır.