[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009_2 için UML State Transition Diagram Oluşturma

Fatih YILDIZHAN yildizhanlar at gmail.com
16 Haz 2010 Çar 21:39:35 EEST

Merhaba,

Yazılım Mühendisliği 2.Sınıf üniversite öğrencisiyim. Pardus 2009.2 sürümü
için UML State Transition Diagram oluşturmak istiyorum. İnternette farklı
konular için hazırlanmış birçok diyagram mevcut. Fakat hazırlayacağım
diyagramın hangi standartta olacağını bulamadım. Örneğin kurulum
aşamasındaki sayfaları hangi şekil ile, bu sayfalardaki butonları hangi
şekil ile, İleri-Geri butonları hangi şekil  ile göstermeliyim?

Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.

Fatih Yıldızhan
555 210 38 88
http://www.fatihyildizhan.com