[Pardus-kullanicilari] smolt kullanımı

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
16 Haz 2010 Çar 21:02:19 EEST

selamlar zafer sizin adınıza gerçekten üzüldüm biliyorsunuz benim arkadaşın dizüstünede kurmuştum  ama ati yüzünden çalışmamıştı  bizim arkadaş ekran kartını değiştirdi uygun bir fiyat farkıyla nvidea akran kartı  taktırdı şimdi oda pardus kullanıyor
tabbi herkez yapacak diye bir şey yok ama inşallah şu sürücü çıkarılırdı  ati ve amd cilerde rahat eder
ayrıca benim şahsıma göre  diyorumki bu AMD VE ATİ nin böyle davranması  microsoft yüzünden olabilir  microsoft sıkıyı vermese ati  yada amd  niye yazılımı çıkartmaısn değilmi
baksanıza görüntülü görüşmeyi bile engelliyor  eskiden amsn de görüntülü görüşüyorduk ama şimdi malesef  bu işin altında microsoft vaaardır.