[Pardus-kullanicilari] Vestel

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Haz 2010 Çar 15:40:53 EEST

On Wednesday 16 June 2010 15:29:36 Zafer OSMANOGLU wrote:
> Fatih bey o zaman anlayamadığım şu; Kurumsalda bu kartın desteklendiğini
> belirtmişsiniz Pardus 2009.2 de bu desteği sağlamak mümkün değilmi,
> bilgisayar sadece güvenli kipte açılıyor. Ayrıca Ekran kartının modeli ATİ
> MOBİLİTY RADEON 5165

Daha önce sizin yazdığınız bir mail'e verdiğim cevapta bir paketin
bağlantısını vermiştim. O paketi kurduğunuzda kısmen bir destek verilebilir;
ancak yine de kurumsaldaki kadar iyi olmayabilir. Kurumsaldaki altyapı çok
daha yeni. Elimde henüz bu donanım mevcut değil; o yüzden depoya almadan önce
kullanıcılardan geri bildirim bekliyorum.