[Pardus-kullanicilari] Vestel

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
16 Haz 2010 Çar 12:22:08 EEST

Sayın Vestel Yetkilileri;
Ben yakın bir tarihte Vestel dizüstü bilgisayar aldım, ancak ekran kartı ATİ
chip setli olduğu için Linux (PARDUS) işletim sistemi kullanamamaktayım. ATİ
ekran kartları Lİnux için oldukça sıkıntılı bir kart türüdür, nedeni ise
Linux a yeterince destek sağlamaması. Bizler PARDUS (Linux) işletim sistemi
kullanıcıları olarak ATİ ekran kartları kullanan bilgisayar alınmaması için
bir kampanya ve boykot eylemi başlattık. Listenin başında Vestel de
bulunmaktadır. Biz PARDUS işletim sistemi kullanıcıları  bir üretici firma
olarak sizden Nvidia yada intel chipsetli ekran kartı kullanmanızı rica
ediyoruz. Eğer ATİ chipsetli ekran kullanmaya devam edecek olursanız malesef
biz son kullanıcılar bu bilgisayarları almamak için ne yapılması gerekiyorsa
yapmaya devam edeceğiz. Eğer ATİ chipsetli ekran kartı kullanacaksanız Lİnux
driverini mutlaka yayınlayın. Umarım bu çağrıma bir kulak verir ve Ülkemiz
adına sizinde bir katkınız olur.
Şunuda unutmamak gerekir insanlar windows işletim sistemi kullanmak zorunda
olmadıkları gibi onca parayı Windows a vermek zorunda da değildirler.
Aşağıda ki linklerden PARDUS  ve Pardusun tanıtım ve yardımlaşma sitesi olan
siteleri ni bir ziyaret ederseniz ATİ nin ne kadar sıkıntılı bir üretici
olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz.

http://www.pardus.org.tr/
http://www.ozgurlukicin.com/
Saygılarımla
Zafer OSMANOĞLU

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
TÜBİTAK Tarafından yazılan PARDUS İşletim Sistemini Kullanın Hem Cebiniz Hem
Gönlünüz Rahat Olsun...
MSN Yerine SKYPE kullanın sorununuz kalmasın.