[Pardus-kullanicilari] Ati

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
16 Haz 2010 Çar 12:15:50 EEST

Tabi pire için de yorgan yakmamak lazım. Mesela benim dizüstünde Ati X1600 var
ve açık kaynak sürücü ile efektler dahil sorunsuz (oyun oynamıyorum)
kullanabiliyorum.
Belki siz de biraz azla yetinmeye çalışarak ya da çift işletim sistemi
kullanarak idare etmeyi deneyebilirsiniz.
En azından bundan sonraki donanım alımlarında Ati/AMD den kesinlikle kaçınmak
gerektiğini aklımızda bulundurmalıyız.