[Pardus-kullanicilari] Pardus yavaşlıyor

Murat Ödünç murat.asya at gmail.com
16 Haz 2010 Çar 03:38:00 EEST

Abdullah Karacabey wrote On 15-06-2010 21:13:
> Merhaba,
> Pardus uzun süre açık kaldığında yavaşlıyor. Amarok'u devamlı
> kullanıyorum, onda bir sorun yok ama Firefox ve fare imleci çok
> yavaşlıyor. Fare takılarak çalışıyor. Sizce sorun ne olabilir? 2009.2
> kullanıyorum ve çok olmadı daha kuralı.
>
> Saygılar
>
> Abdullah Karacabey
>
> --
>
> Manolya kokulu bahçenin güneş çocuğu
> Edebimce.com

Selam
top komutu ile sistemi izleyin belki sorun olan uygulamayı fark
edebilirsiniz. Fare tıkanıyorsa sorun Xorg'da olabilir.

  Şunu belirtiyim: Firefox'u ben kullanmıyorum. Çünkü 2009.2 sürümündeki
firefox  bende tıkanıyor. Sorun çözülene kadar chrome  ya da başka
birşey kullanmaktan başka çare yok.

Murat Ödünç
İletişim Fakültesi Öğrencisi
Eskişehir