[Pardus-kullanicilari] Diğer linux makine paylaşımına

Ahmet KAMACI ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
15 Haz 2010 Sal 09:45:49 EEST

emre kardesim elbette denedik ama konqueror windowstaki gibi openoffice
ag uzerine yazamiyor buda buyuk problem aslinda ben smb yerine fish:
kullanmayi tercih ediyorum is yerinde herkesin sifresi ayni ve pratik
bence Message: 3 Date: Thu, 10 Jun 2010 10:43:59 +0300 From: Emre
Erenoglu <erenoglu at gmail.com> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Diğer linux makine paylaşımına
bağlanmak? Message-ID:
<AANLkTinENEMtHmrVR7uZMpMJ8ADpKwogOYWtEDXFj37b at mail.gmail.com>
<mucip.ilbuga at gmail.com>

Konqueror veya smb4k kullanmayi denediniz mi?