[Pardus-kullanicilari] 64 bit makinede Pardus ve Virtualbox

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
14 Haz 2010 Pzt 19:49:15 EEST

14 Haziran 2010 13:46 tarihinde Hadi SOFUOĞLU <hadi.sofuoglu at gmail.com>yazdı:

> Ünal Özüm wrote On 14-06-2010 12:38:
>
>  Şu  "...çalıştırmak istediğimizde sorun çıkıyor" ile neyi kast ettiğinizi
>>
> İlginize teşekkür ederim Ünal Bey;
>
> İşlem basamaklarım şu şekilde:
>
> 64 bitlik makineye Pardus 2009,2 (32-bit) kurdum.
> sonra pavi aracılığı ile virtualbox kurdum... internetten indir ve yükle
> seçeneği ile...
> buraya kadar her şey normal...
> virtualbox içinde sanal harddisk oluşturdum.
> ardından sanal harddiskin içine işletim sistemini kurmak için çalıştırdım.
> vboxdrv'yi kurmam gerektiğiyle ilgili uyarı çıktı ve sanal işletim sistemi
> [...]

Burada küçük bir sorun var gibi görünüyor...
Virtualboxu pavi ile kurup daha sonra ana sisteminizde güncelleme yaptınız
mı?
Ya da pavi ile virtualbox kurarken mesela pae çekirdek ile çalışıyorken daha
sonra normal çekirdekle açıp oluşturduğunuz sanal pc ye işletim sistemi
kurmayı denemiş olabilir misiniz? (ya da tersi)
Çünkü pavi ile virtualbox kurduğunuzda tüm çekirdek sürücüleri kurulur.
Ayrıca emre beyin önerdiği durumu pavi fark edip zaten önce size bu
bağımlılıkların kurulmasını ister.

Bahsettiğiniz sorun genellikle hatta hemen hemen ana işletim sistemindeki
çekirdek güncellemeleri ile ortaya çıkıyor.

O uyarının resmini çekip bir bir yere yapıştırıp linkini bizimle paylaşır
mısınız?