[Pardus-kullanicilari] PARDUS'U ÇALIŞTIRAMIYORUM.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Haz 2010 Paz 15:50:59 EEST

Hasan Bey
Pardus->Ayarlar->Ekran Ayarlarına tıklayın açılan pencerede İkinci sırada
Aygıtlar sekmesine tıklayın akabinde açılan Pencerede Ekran kartı burada
Yapılandır sekmesine tıklayarak ekran kartınızın tanınması ile depodan
yüklenecek sürücü belirtelecek pk.deposundan önerilen sürücüyü kurun. Ekran
kartının altında  Çıkışlar  bölümünde ekran işaretinin en sağındaki
kutucuğa tıklayın ve açılan pencerede Aralıkları belirle kutucuğunu işaretle
akabinde Monitör sekmesinde seç kutucuğuna tıkla ve Açılan tabloda CRT veya
LCD hangisi sizin kullandığınız monitör ise (Tüplü olanlar CRT olarak geçer)
onu seçin ve açılan çözünürlük tablosunda Monitörünüzün önerilen en yüksek
değerli çözünürlüğünü seçip tamam diyerek bir önceki pencereye döneceksiniz
burada uygula sekmesine tıklayarak bilgisayarınızı i yeniden başlatın.Eğer
açılışta aynı sorunları yaşarsanız Fatih hocamızın sizden istediği dosyayı
açılışta F4 güvenli kipte açarak başlatın açılış tamamlandıktan sonra
masaüstündeki Ev simgesine tıklayarak açın sol tarafta kök dizin yazan
kırmızı dosyaya tıklayın açılan tabloda var dosyasına tıklayıp açın
dosyaların içinde o dosyayı göreceksiniz. Kolay gelsin