[Pardus-kullanicilari] PARDUS'U ÇALIŞTIRAMIYORUM.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
12 Haz 2010 Cmt 00:09:09 EEST

Başlangıç'ta kuramadığım Pardus'u arkadaşlardan birinin önerisi üzerine f4 seçeneği altındaki güvenli kipte kurmayı başarabildim.  Ancak windows'un güvenli kipte kurulması sonucunda olduğu gibi 600x800  piksel ölçülerinde karşıma gelen ekranı dah büyük piksele çevirmeyi beceremedim. Lütfen birisi banane yapacağımı söylesin.

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010